Nog steeds Dominical?! - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van Koen Tomson - WaarBenJij.nu Nog steeds Dominical?! - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van Koen Tomson - WaarBenJij.nu

Nog steeds Dominical?!

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen

10 Maart 2010 | Costa Rica, Dominical

He Nederlanders,

Ja, na 6 weken ben ik nog steeds in Dominical. Ik vond het nuttig om een week extra Spaanse les te volgen en ben er zeker van dat die laatste week een van de nuttigste weken was die ik hier heb gespendeerd. Daarnaast waren de laatste 2 weken ook qua studenten het leukst.
Voor mijn 5e week ben ik verhuisd van mijn familia tica naar de cabinas waar alle andere studenten verblijven. Ik denk dat een van mijn beste beslissingen ooit was. Zo kan ik nu bij iedereen blijven totdat we allemaal naar bed gaan en kan ik mee als we op het laatste moment toch besluiten op stap te gaan. Sinds vrijdag geen school meer gehad en eigenlijk bevalt dat mij wel. Alleen jammer dat al mijn buddies op dit moment op school zitten.
Vandaag ga ik proberen wat telefoontjes te plegen met een plek in Bahia Drake, om te kijken of ik welkom ben een deze dagen. Bahia Drake is een afgelegen baai dichtbij National Park Corcovado, en wat ik begrepen heb, kan je daar wandelingen naar het park en duiktripjes maken.
Maar eigenlijk heb ik nog niet het gevoel dat ik Dominical wil verlaten... Jullie zullen er van alles over horen, volgende keer.

kus, Koen

• 10 Maart 2010 - 18:25

Mark:

eindelijk weer eens wat spam, ik begon je al bijna te vergeten!

klinkt tof allemaal, spin je net als tijmen op skis die 720s al met je surfboard?

• 10 Maart 2010 - 19:42

Toos:

wat kan het toch moeilijk zijn....een keus maken tussen twee geweldige plekken.